Dit jaar sloten twaalf grafische ontwerpers een verbond onder de naam 'Holland International'.

Deze denktank (bestaande uit 75B, Caulfield & Tensing, Dept, Goodwill en Maurice Scheltens) pikte mixed media en cultuur van de straat en uit de reclame. Zij exposeerden deze zomer in San Francisco en in Los Angeles. Binnenkort kan ook het Nederlandse publiek het werk van deze nieuwe lichting van pop-art designers zien en er bovendien over horen tijdens ‘Thype 98’, een symposium over grafische communicatie in Rotterdam.

Samengesteld door Boris van Berkum met bijdragen van 75B, Caufield & Tensing, DEPT, Goodwill, Scheltens.

Over HOME

HOME is het leidmotief waarmee we gesprekken rondom opvattingen van geborgenheid, representatie en identificatie aanwakkeren. HOME is een basis, een plek waar je naar terugkeert én een anker voor de verdere reis. HOME (ook online) is het begin van je verbondenheid met anderen. Onder de naam HOME presenteren we tevens onze tentoonstellingen in de showroom. In samenwerking met jonge makers geven we uitdrukking aan interpretaties over HOME | IN REAL LIFE | NETWORKS.

Related

Website by HOAX Amsterdam